bimsansbibis

Alla inlägg under april 2013

Av Bim Furio - 30 april 2013 19:53

Jag ska nu till majbrasa ska köpa sockervadd mer inlägg senare<3

Av Bim Furio - 29 april 2013 19:28

Jag är super glad
Har gjort massor saker fixat rummet lite läxan och
Fick godis som belöning! Duktig flicka va?
Men jag har fixat massor annat som typ min kompis
Blogg och kolla på den om ni vill:) den heter www.nicksilove.bloggplatsen.se
Bye/<33

Av Bim Furio - 29 april 2013 18:04

Tröja: OHIO
Mjukisbyxa : Jag vet tyvärr inte vart jag köpte den men nånstans i stan;)
De va outfiten:D

Av Bim Furio - 29 april 2013 18:04

Tröja: OHIO
Mjukisbyxa : Jag vet tyvärr inte vart jag köpte den men nånstans i stan;)
De va outfiten:D

Av Bim Furio - 29 april 2013 18:01

Idag har jag varit i skolan som vanligt fast inte på helgerna:) Men imorgon ska jag ha fridluftdag och det är även Valborg för mig
Då de tänder majbrasa det blir nog varmt bredvid brasan:)
Jag kommer också göra olika aktiviteter i fridluftdag:) Jag ska få tandställningar på fredag det blir nog bra
Hoppas jag men snart kommer look of today eller outfiten:O
Bye/<33

Av Bim Furio - 28 april 2013 19:21

Hej det här blir väldig tråkig inlägg men kände mig för att jag ville göra en inlägg:) Jag tänkte bara fråga om ni ska på Valborg det finns på olika ställen beroende på vart
Man lixom bor:) Jag ska nog på Valborg jag ska gå på n tisdag men det är kanske inte för alla vet inte riktig för jag bor nog inte där ni bor men men? Ifall ni inte vet vad Valborg är så ska jag bäretta xD men man dem tänder upp en stor brasa sjunger en sång och så kan man göra massa andra saker köpa klubber det finns också små affärer men kommer en bild:) Bye:/

Av Bim Furio - 28 april 2013 10:41

Nu är jag bara hemma och tittar på filmer och så men jag ska äta lunch snart men inte nu:( För maten
Är inte klar än. Jag ska till nån fotbollsmatch sen så de blir kul att titta:) Kanske äta glass för de är gott och solen skiner hemma hos mig jättemycket<33 men de va det så ha det bra:)

Presentation


Bloggen tillhör en rätt så ung tjej som heter bim! Som berättar och bloggar om sin resa,liv,kompis, b.l.a mode.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är er favorit färg?
 Blå
 Rosa
 Orange
 Svart
 Vit
 Grön
 Röd
 Brun
 Lila
 Alla
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hur du kontaktar mig!

Hur du kontaktar mig? 

Du kan kontakta mig genom att kommentera vad du heter på kik Skype eller vad som helst sen svarar jag för vill inte ge ut min kik eller skype:D  


Ovido - Quiz & Flashcards